.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهاجرت یکی از بحران های ناشی از کمبود آب است
مدیرعامل آبفا مازندران، مهاجرت را یکی از بحران‌های ناشی از کمبود آب عنوان کرد و گفت: این امر منجر به نابودی ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی مناطق کم آب می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح الله ذاکری بابیان اینکه زمین، خاک و آب سه منبع اساسی هستند که در توسعه شهرها نقش بسیار مهمی دارند، گفت: آب در تمامی زمینه‌ها با اقتصاد در ارتباط است.

وی، ضمن اشاره به کمبود جهانی آب ادامه داد: کشور ایران در منطقه خشک و نیمه‌خشک قرار دارد که این امر به دلیل کاهش بارندگی، افت ذخایر آب‌های زیرزمینی و افزایش جمعیت، سرانه تولید آب را کاهش داده است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، بابیان اینکه تأمین آب سالم و قابل شرب در چنین شرایطی دشوار است، ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در تأمین و توزیع آب سالم قابل‌ستایش است.

ذاکری، آب آلوده را منشا بسیاری از بیماری‌ها دانست و تصریح کرد: آزمایش‌های روزانه، ماهیانه و سالانه با نظارت کارشناسان بهداشتی در حال انجام است.وی، اظهار داشت: افزایش تأمین و توزیع آب باکیفیت منجر به ارتقای رفاه نسبی و درنهایت توسعه پایدار با رویکرد عدالت اجتماعی خواهد شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، بابیان اینکه مشترکین بازوان اصلی در حفظ و نگهداری منابع آب محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: باصرفه جویی و به‌کارگیری شیوه‌های مدیریت مصرف و فرهنگ‌سازی در این زمینه، منابع آبی جانی دوباره می‌یابند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.551 seconds.